Nu lämnar jag snart fastlandet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska bara jobba lite först, handla det jag glömde igår. Finns ju en anledning till att jag inte handlar samma dag vi åker, brukar alltid glömma något :p

En midsommar glömde vi kylväskan med hela helgmaten på köksgolvet hemma. Snacka om paniken som uppstod när vi upptäckte det väl framme vid ön. Ska jag varar ärlig var det mest jag som fick panik, sambon var cool som vanligt.
Tackolov för mobiltelefoner, efter ett par telefonsamtal till min mamma, en kompis och en person i båtklubben som skulle åka ut midsommarafton löste sig allt. Tror ni jag fick äta upp mitt paniska "har vi ingen mat vill jag åka heeeeem"?
Efter det ställer vi ALLTID ut det som ska med i hallen, vilket brukar innebära att man kvällen innan inte kommer fram till ytterdörren :rofl:

På tal om panik, fick min dotter ett smärre anfall igår när det visade sig att det inte fanns plats på någon buss hem från Borlänge efter 08,00 då hennes sista pass slutar. Så det blev till att boka tåg hem. Men eftersom jag inte ville lägga ut massa extra pengar får de åka klockan åtta på kvällen, å andra sidan gick det tåget direkt till Centralen utan byte.

Nee, nu vill jag dagen ska gå fort så vi får åka ut och njuta av fyra (nästan) hela dagar på sjön

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har tydligt från första dagen jag fick hemvård att jag vill HELST inte ha besök efter halv elva för strumpor på morgnarna för mina...
Svar
0
· Visningar
1 066
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama