Nu jädrar ska hallen få sig ett lyft!

Sv: Nu jädrar ska hallen få sig ett lyft!

Tack. :D Ska på IKEA nästa vecka hade jag tänkt (chauffören vet dock inte om det än :angel: ), och då ska det köpas en ny hatthylla och tre såna där små runda mattor att ha i själva "hänga av sig kläderna"-delen av hallen.

Köpte för övrigt nya lampor till spotlightskenan som hänger ovanför hatthyllan. Köpte skenan för kanske 5 år sen och sen dess har jag glömt hur förbannat dyra såna lampor är. :eek: Kände mig nästan fattig när jag hade betalat för mina fyra små ynkliga lampor... :D

:eek: Fransdraperier i ett hem med katter? Vad är det för magiska djurkommunikationshemligheter du sitter inne på egentligen? Jag skulle verkligen vilja ha ett fransdraperi mellan hallen och sovrummet, men det funkar inte med mina huliganer, de anser att allt som hänger är kattleksaker.

Jäkligt snyggt blev det för övrigt. :laugh:

Jag har två gamla slöfockar, det är hemligheten. ;) Dimma busar aldrig med något, Isola busar mest med sin egen svans eller med godispapper. :D

Jag har också sneglat på fransgardiner, men de skulle nog inte överleva länge inom räckhåll för Singoalla...

Vad coolt det blev! :D
Jag håller oxå på med en liten lyftning av hallen hemma. :) får väl låna din tråd o visa sen när det är klart :D När det blir vet jag inte för nu har jag så förbålt ont efter att ha monterat nya kontakter på lampor, satt upp lampor, rullar sladdar osv, osv, osv. Och så blev jag avbruten med att hjälpa grannen att flytta, så hela em o kvällen gick bort.

köp några schyssta ramar och tigg "gamla" tapetböcker/rullar....klipp ut tapeterna och rama in...skitsnyggt, och man kan få till vilka färger somhelst :D

Liknande trådar

Hemmet Jag har avskytt mitt kök sen dag ett, framförallt pga den "nougat-aktiga" färgen på väggarna som tillsammans med ett brunt plastgolv...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 031
Senast: Tassetass
·
Hemmet Har köpt en ny matta till vardagsrummet och förhoppningsvis ska den vara kattsäker (kattfan har ju massakrerat den handtuftade ullmattan...
Svar
4
· Visningar
1 035
·
Hemmet Jag har länge försökt få ordning på fönstret i vardagsrummet utan att riktigt lyckas. Till slut så gjorde jag som indian_charlie (tror...
Svar
10
· Visningar
1 067
·
Övr. Katt ... då möts man av det här. :love: Fast det där var en ovanligt lugn välkomnstserenad, faktiskt... :angel:
Svar
9
· Visningar
840
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka