Köks-makeover!

Sv: Köks-makeover!

Det blir inte FÖR grönt då? Det är det jag är rädd för. En svart matta tror jag inte syns så mycket. Usch vad svårt...

Svart, svart, svart o svart. :D En grön, blir för grönt. Då kommer man nog bli lite sjösjuk o gungig eftersom det är lite dåligt med fokuspunkter. En svart matta skär av o markerar o skulle göra sig skitbra i det gröna köket :)

Vad fint det blev! Jag tycker också att du ska ha en svart matta, det blir snyggt mot det gröna!

Va fräscht det blev, men det är för mycket grönt för min smak.

(Köp en svart matta)

Skit snyggt! Du är kung, nej drottning såklart, på att inreda, you have my taste :D

Ska härma dig lite nu när jag ska köpa lägenhet :angel: Vad är det för färg du använt?

Men jävla så snyggt så det blev!!

Jag ska få mitt kök ommålat också av hyresvärden, så jag tackar inte nej till det.. Dock lite begränsat med färger att välja emellan.. bruten vit, ljusgrå eller beige.. hmmm

Jag har faktiskt varit inne på det där med grön inredning, men jag är i valet och kvalet om väggarna ska vara vita eftersom jag planerat att resten av lägenheten ska vara vit, kanske lika bra att låta allt vara vitt?

Lägenheten i sig är rätt mörk av den enkla anledningen att jag bara har fönster mot ett håll, bortsett från det abnorma toalettfönstret.

Instämmer med föregående talare...
SVART matta ska det vara.

Randig i svart och mörkgrått kanske!? :idea:

Jag funderar... Vid diskbänken skulle en långsmal grön matta funka, för där är det liksom ingen målad väggyta direkt i närheten. Men vid matplatsen så är ju alla tre väggar gröna och mattan kommer gå nästan kant i kant med alla tre väggar för att täcka under hela bordet och stolarna, och då blir det för mycket grönt, tror jag. Själva golvet är brunt, så en svart matta syns inte lika tydligt som en grön, och sen är jag orolig för att det ska bli en grön ändtarm där vid matplatsen istället för en brun ändtarm. :D

Nä... Svart matta under matbordet blir det definitivt. En svartgrön vore ju perfekt vid diskbänken, men det kan man ju drömma om... :p

Plastmatta ska jag ha, men inte en vit. Då det inte finns NÅNTING i det där rummet som är vitt skulle det bara se malplacerat ut.

Wow, vad snyggt det blev! Och jag som inte ens gillar grönt. :p

Jag hade nog valt en svart matta under bordet, det känns som om man kan färgmatcha till en viss del och sen så går det över en gräns, förutom när det är vita rum. Eller kanske en matta där grönt går igenom som en liten detalj? Du får väva en egen matta helt enkelt!

(Köpte för övrigt en stor vit och en liten svart sån lampa när jag var på ikea i måndags, så söta ju! :))

Håller med, vitt skulle passa in, kanske en matta som täcker hela golvet så man slipper det bruna.

Rent estetiskt skulle man vilja se en lite fluffig vit helteckningsmatta, men ack så opraktiskt :p

Det är inte vitt i tavlorna, snarare ljust, ljust creme. Skåpluckorna är inte heller vita. Men en ljust cremefärgad matta skulle ju kanske passa! Det måste jag undersöka.

Och Ainon; jag ÄLSKAR ryamattor och har lekt med tanken, men det finns tre saker som talar emot; Priset, matrester som sagt och katterna... ;)

Liknande trådar

Hemmet Jag har precis köpt en bostadsrätt till ett riktigt bra pris. Dock behöver den fräshas upp då tapeterna är hemska. Det är en etta...
2
Svar
20
· Visningar
2 648
Senast: MiniLi
·
Hemmet Den 14e januari får jag nycklarna till min alldeles egna lilla etta på 40m2. Jag flyttar hemifrån och behöver möbler och verktyg och...
Svar
10
· Visningar
1 855
Senast: vego96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka