Nu har lilla Mumrik kommit

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Rattfylla
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis!!!

Roligt att allt gick bra trots allt.

Ps. Var bor du han får ju plats i baksätet på bilen ; :angel:

Anneli

Hehe tillräckligt långt bort så jag inte behöver dela med mig med min kelgris. tihi.. skojja. =) ja de vore ju en idé när man ska köra hans mor, honom och hans "syrra" Hayah (min arabåring) till hans mors betäckning om 2 veckor. haha skojja igen. Tänk vad små föl kan muntra upp en! =D

Hehe tillräckligt långt bort så jag inte behöver dela med mig med min kelgris. tihi.. skojja. =)

Förbaskat också! Min son har önskat sig en shettis sedan första dagen han såg en men hans far anser att han ska köra motorkross :D men det lär inte hända!

Mumrik var så otroligt söt att jag bara smälte måste nog införskaffa mig en shettis snart.

Anneli

vi samlar SAMTLIGA inlägg om att stona har fölat i en nålad tråd överst på sidan! Lägg in denna där i stället!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Jag gör ett försök för att se om det möjligtvis finns någon annan som har erfarenhet av detta. Ett litet frieser hingstföl föddes idag...
2
Svar
28
· Visningar
7 496
Senast: palle
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 557
Senast: LevelSkin
·
Avel Min syster köpte för 3 månader sedan en Islandshäst. Ett 16 årigt sto som tidigare fått 3 föl men som nu var i full kondition och såldes...
Svar
6
· Visningar
1 700
Senast: Michis
·
Relationer Vänder mig till kloka buke genom mitt anonyma nick... Är lite uppe i varv nu och känner att jag måste få ut allt, men ska försöka...
Svar
19
· Visningar
2 441

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka