Nu har kattungarna kommit!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Villemo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 822
V

Villemo

Natten till måndag födde min Norska Skogkatt Flingan 4 härliga ungar. Det blev 2 hanar och 2 honor, en rödtabby och de andra rödtabby med vitt, eventuellt med silver.

Kolla gärna in på min hemsida, där finns foton, både på dem 1 dygn och 3 dygn gamla.

http://www.kdtdata.com/flingan

Grattis!
Vill bara tala om att vi har samma tema på ungarna du och jag :)
Har dessutom också en Amalthea i min kull :) Även mina Norsk Skogkatt.
HD

Jodå hemsida har jag. Dessvärre är den inte uppdaterad sen de var 17 dagar, de blev 12 veckor i tisdags :o
Amalthea är sköldpaddan utan vitt, den "vita" heter Andromeda och den bruna hanen heter Akilles.
Stamnamn saknas än så länge men planen är att det kommer ett inom kort :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 829
Övr. Katt Min högt älskade moster gick bort i lördags och nu har jag hennes fina katt boende hos mig. Bondkatt, runt två år (har exakt... 2 3
Svar
52
· Visningar
7 972
Senast: Stereo
·
Övr. Katt Våran 2 åriga innekatt Lulu blev av misstag utsläppt i måndags av okunnig granne. Hon har aldrig varit ute själv tidigare och det bor 4...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka