nu har jag sagt åt tody

Ja, jag tror definitivt han "vuxnade till". Att få vara lite mera fri och vild måste ha gett honom mera självinsikt.. Om marsvin har någon sån ;)

Det var jättekul att titta på honom när han hela tiden utforskade sin nya värld.. När han smakade på olika växter, och försökte avgöra om de var ätliga eller inte... Man verkligen såg hur han tänkte på saken. Först fick han småsmaka på allt, senare kunde han känna igen växter på lukten, till slut gick han på känsel när han betade, så han kunde plocka ut just klöver bland andra bladväxter.

Av alla djur som jag har haft, så tror jag att råttor och marsvin har varit de mest givande. Men råttorna lever inte så länge.

Liknande trådar

Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 264
Senast: EZMK
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 179
Senast: Enya
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 166
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar