Sv: Nu har jag pratat med veterinär ang mugg
jag menar att dom kan INGENTING mer än vad man själv kan när det kommer till mugg. Så är det. Jag har inte experimenterat ett skit med min häst utan jag botade min häst. Du missuppfatta mig helt veterinärerna kunde inte göra min häst bra så det är jag själv som fick agera veterinär i slutändan. Läs mitt inlägg igen för du missuppfatta totalt.
Så tänker inte jag resonera. Är hästen dålig så ringer jag veterinär.
Detta var inte bara ett par krustor, hon var svullen, grå i ansikte och på hals samt ett stort ödem på magen. Inflammation med andra ord. Det gick superfort från att bara ha varit ett par krustor. Svullnaden har redan gått ner idag, vet inte om jag inbillar mig men jag ser skillnad trots att hon bara fått finadyna och hippotrim i 2 dagar
Tills en viss gräns kan man experimentera med hibiscrub och diverse men när den gränsen är nådd tycker jag man gör bäst i att ringa ut en veterinär.
jag menar att dom kan INGENTING mer än vad man själv kan när det kommer till mugg. Så är det. Jag har inte experimenterat ett skit med min häst utan jag botade min häst. Du missuppfatta mig helt veterinärerna kunde inte göra min häst bra så det är jag själv som fick agera veterinär i slutändan. Läs mitt inlägg igen för du missuppfatta totalt.