Nu har hon blivit hela 5 månader!

Sv: Nu har hon blivit hela 5 månader!

Tack så mycket! Vi tycker också att hon har blivit stor.

Nää gud vad söt hon är:love: :love: :love: :love:

Får hem min valp snart som med heter Diva..
Hon är blaning mellan Schäfer/trevieren/jämthund..

Diva är tyvär inte renrasig=/. Hennes mamma är renrasig rottis men hennes pappa har lite pyrenee i sig. Men jag tycker hon är ganska lik en renrasig ändå...

går inte att se på bildrena tycker jag..trodde hon var renrasig när man såg henne på bilderna..men hon är så söt endå:love: :love:

Okej. Jag har precis skickat iväg ett PM för att höra från enn rottis ägare vad hon tycker. Jag an inte heller se men å sndra sidan så har jag aldrig ägr en "riktig" rottis.

MaRomer skrev:
Diva är tyvär inte renrasig=/. Hennes mamma är renrasig rottis men hennes pappa har lite pyrenee i sig. Men jag tycker hon är ganska lik en renrasig ändå...
Varför tyvärr? :crazy:

Aliide skrev:
Varför tyvärr? :crazy:

inte vet ja varför ja krev så...men jaja...vi var aldrig ute efter en renrasig så det blev bara att ja skrev s...vet int varför..

ví kunde int fått bättre tjtj...går ju redan fot och älskar att va i närheten av hätarna.hon e bara så go=)

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 394
Senast: Troll
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 724
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 445
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama