Nu har hon åkt...

gadriel

Trådstartare
Nu är min lilla fjording på väg till Kalix och sin nya matte, kändes så konstigt att lasta in henne i lastbilen igår, helt plötsligt bara borta liksom. Men hon kommer nog få det toppen i nya hemmet, bara lulla runt i skogen med vagn och slippa den där matten som alltid tjatar att hon ska gå fortare. :angel:

På lördag ska jag åka och titta på ett gotlandsruss som jag förhoppningsvis ska låna på foder ett tag, verkar jättetrevlig och jag längtar så efter att få köra på "riktigt" och inte bara åka vagn. Så håll tummarna för mig nu att det går bra på lördag så jag snart har en häst att köra igen :)

Sv: Nu har hon åkt...

Jag håller tummarna! :bump::banana:

Härligt att du har hittat en lösning som passar både dig och hästrna bättre! :)

Sv: Nu har hon åkt...

Jag håller tummarna! :bump::banana:

Härligt att du har hittat en lösning som passar både dig och hästrna bättre! :)

Tack =))

Ja det blir bra såhär. Sen får vi se hur det går med Saga som jag "räddade" i somras.Visar det sig att hon inte passar till körhäst så säljer jag henne och köper ut russet istället om vi trivs ihop.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 809
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 571
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 527
Senast: Sassy
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 424
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka