Nu funkar allt förutom...

S

Spider84

Japp allt kan bara inte lösa sig på en gång så är det: lagen om allts jävlighet. :D

Nu har jag lyckats med att fixa allt med knapparn (för er som hängt med på de trådarna), men nu när jag sparar knappen så sparas den med den vita bakgrunden också så när jag lägger in en knapp i menyn på hemsidan blir den bara en stor vitt blaffa med en knapp i mitten. Tanken var ju att jag skulle ha bara knappen.

Jag har försökt att spara dem både som jpg och som gif, men inget hjälper. Någon som vet hur jag ska göra?
 
Nu har jag inte riktigt hängt med, men det låter som du vill ha en gif med genomskinlig bakgrund.
Du får markera det vita (med tex trollspöt) och radera det. Det kan hända att det ligger på bakgrunden och då händer ändå ingenting. Ta isf och kopiera det lagret och ta sen bort bakgrundslagret + det vita på det nya lagret.
Man kan också kopiera hela bilden, öppna en ny bild med genomskinlig bakgrund och sen ta bort det vita.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Tre och en halv vecka har förflutit sen jag bröt armen. Sen jag skrev mitt förra inlägg här så lugnade nervsmärtan ner sig lite, och...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 342
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp