Nu fick jag en sån där längtan igen

Boj

Trådstartare
Har ju ridit flera år på Island, de sista gångerna som turledare på dessa fantastiska äventyr. Det var ett tag sedan men genom denna film blev jag varse om vad det vad jag saknade. Denna frihet, spänning, sociala gemenskap, samarbete mm, den går inte att finna på så många ställen men här är i varje fall en av dom.

Har också varit där ett flertal gånger och ridit, senaste gångerna hos en bekant. Saknar det och hoppas kunna ta med sambon dit nån gång.
Island har en speciell plats i mitt hjärta :heart Denna fantastiska natur, dessa underbara hästar och framförallt de otroligt gästvänliga människorna :love:

Har ju ridit flera år på Island, de sista gångerna som turledare på dessa fantastiska äventyr. Det var ett tag sedan men genom denna film blev jag varse om vad det vad jag saknade. Denna frihet, spänning, sociala gemenskap, samarbete mm, den går inte att finna på så många ställen men här är i varje fall en av dom.

Har aldrig varit där men haft en helt underbar isis som jag saknar mycket! Och jag längtar efter ny isis med jämna mellan rum :)
Mvh
pudlan

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 315
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 558
Senast: vtok
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade några gamla anteckningar som jag skrev för 7-8 år sedan: “Jag önskar att jag kunde få en injektion med livslust som varade...
Svar
0
· Visningar
1 436
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 502
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Kattraser bomba mig med info