M
Minime
Så var det roliga slut. Innan har vi bara kunnat släppa ut Charlie på balkongen utan att behöva bekymra oss mer över det, men så i fredags, kl 23 ungefär, så slår det mej att "vars är katta!?" Skickar iväg sambon på kattjakt o han hittar honom inte inne...o inte på balkongen heller! Såg framför mej hur kattstackaren har hoppat upp på räcket o försent insett hur smalt det är o sedan störtat tre våningar ned till marken! Ut på balkongen o börjar ropa, o då hör jag honom! På grannens balkong... Då har han alltså klarat hoppet upp på räcket, traskat över till henne (naturligtvis är hon inte hemma) o sedan glömt hur han kom dit... slutade med att han, efter mkt lock med mat o gotta, klämde igenom huvudet under "väggen" mellan balkongerna, o sedan fick jag hjälpa till o dra resten av kroppen under.
Kom sedan fram att han nog smitit ut när sambon va ute o rökte sista gång...ca kl 19:00 Ska skriva en lapp på balkongdörren tror jag, "Är katten inne!?"
O nu törs jag ju inte låta honom vara ute några längre stunder utan uppsikt... tänk om han hoppa igen!? Finns de nå sätt att förhindra att han gör samma sak igen!?
Kom sedan fram att han nog smitit ut när sambon va ute o rökte sista gång...ca kl 19:00 Ska skriva en lapp på balkongdörren tror jag, "Är katten inne!?"
O nu törs jag ju inte låta honom vara ute några längre stunder utan uppsikt... tänk om han hoppa igen!? Finns de nå sätt att förhindra att han gör samma sak igen!?