R
ronjatoft
mitt varmblod är 8 år och hon som hade honom innan mig slängde bara på honom grejerna när dom skulle köra travet men han har kört travet i 4 år men nu är det klart med det nu är han ridhäst istället och det gillar han han gillar dressyr och allt annat men nu ska ni få hör min lille pojke sparks när man borstar under magen jovisst han är kittlig jag antar att det är samma sak med det när man sadlar och slänger över täcke jag tar det lungt verkligen men han sparkar och håller på kanske lite horsemanship borde hjälpa någonting .. ? sen när jag rider går det bra i skritten men sen så fort traven ska komma så sparkar han och håller på men jag rider ute på ett stort gärde , men som sagt skänklarna kanske han inte gillar.. ? han är duktig och positiv , men annars om jag rider på bana så är han snäll osv, men ingen riktig padock precis det är deras gamla hage som ska bli deras padock nu snart, i sommar .. men nu är frågan hur ska jag göra för att allting ska bli bra just det glömde säga hså fort galoppen kommer igång skenar han får inte att få stopp på honom kanske nytt bett behövs jag har egg bett trodde det skulle fungera men tror ni för bett jag skulle kunna tänka mig ha på honom.. sen är allt kollat att han inte har ont någonstans, hmm hjälp mig någon vill verkligen ha lite tips skulle vara väldigt tacksam !
han har absolut inte ont han är dominant utav sig !
han har absolut inte ont han är dominant utav sig !