Nu är jag så arg..

Prillan

Trådstartare
Läs den här artikeln
http://allehanda.se/avdelning/harnosand/9516

kan berätta att de hemskt aggresiva hundarna är min kompis lilla 4 månaders karelarvalp o ch en vuxen liten tik som är världens snällaste som inte skulle göra en fluga nåt, de råkade bara komma ut en liten bit från tomten men den som anmält är i princip ovän med hela hemsön,har för vana o trakassera, hota o anmäla folk o drar sig inte för att ljuga grovt inför tidningar osv. Han har varit hemsk mot den här familjen i många år.VAD GÖR MAN??
HJÄLP:crazy:
prillan

Sv: Nu är jag så arg..

Ignorera!!!! värsta en provokatör vet:banana: skit i dom!!!!

Skicka in en bild på hundarna till tidningen och erbjud dom att använda den istället för den vidriga bild de producerade nu.

Ignorera!!!! värsta en provokatör vet:banana: skit i dom!!!!

problemet är bara att det fortsätter år ut o år in vet inte hur många han anmält eller varit upprörd i tidningarna över olika saker, han hotade min svärfar hemskt i telefon för många år sen osv osv Det jag är rädd för nu är att nu kommer han köra hatkampanj mot alla hundar/hundägare här

Men om dina hundar var lösa utan tillsyn så kan du inte ha så mkt att tillägga.
PL

??? har du inte läst texten, skrev att de var min kompis hundar...
visst, man ska inte ha hundar lösa, men dels så var det en valp som kommit en bit ut från gården o det som jag är arg över är ju att den som anmält har för vana o anmäla,hota,trakasera människor om ALLT.. vi får se hon skulle kontakta tidningen idag men risken är ju att det bara blir mer bråk

problemet är bara att det fortsätter år ut o år in vet inte hur många han anmält eller varit upprörd i tidningarna över olika saker, han hotade min svärfar hemskt i telefon för många år sen osv osv Det jag är rädd för nu är att nu kommer han köra hatkampanj mot alla hundar/hundägare här

Jag tyckte det stod att det var en kvinna:confused:

Som vanligt måste media lägga in extra effekt genom att använda rent vidriga bilder - som dessutom inte har med artikeln att göra. :crazy:

De har konstiga karelare i härnösandsområdet om de ser ut som på den bilden :rofl:

Normal karelare..

25200576213548.JPG

Vad har ni gjort med era hundar där nere :confused:

Är det fel på vattnet, så de har muterat eller vad??

Det framgick mer tydligt i papperstidningen att han ansågs som en bråkstake.
PL

ja precis, han var liksom tvungen i intervjun om hundarna att få lägga till att Hemsöborna inte jobbar och kör olagligt. Tro om man skulle tipsa om vad han gjorde med en annans (ej min)jakhund för väldigt många år sen:angel: han låste in den i stugan o for till stan ägarna letade i flera dar tills den hittade hunden ylade-snacka om djurplågeri...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka