Nu är hunden inte ens säker i sitt eget hem

Sv: Nu är hunden inte ens säker i sitt eget hem

Katastrof!
Vart är världen på väg!? :cry:

Stackars familj som inte vet vad som hänt med valpen...Hoppas de hittar den, fast chansen är kanske inte så stor.:(

Fattar inte hur f-n man kan stjäl någon annans hund! Eller någon annans någonting överhuvudtaget! Men en hund.... Herregud! Man undrar ju om tjuvarna vetat att den valpen bodde där och gått dit enbart för valpens skull....o lite skrammel i en sparbössa.. Vilka :devil: det finns! Hoppas dom hittar den iallafall o får fast dom som tog den.

Ja, fy sjutton... :o

Jag fick det här mailet från en kompis i går... Tydligen är de inte säkra i trädgården heller...

Denna lilla hund blev stulen i trädgården. Håll ögon och öron öppna så lilla Elsa kommer hem igen !

Lancashire Heeler
Tik, (Elsa), ID = chipmärkt, svart med bruna tecken,
Övriga kännetecken: ca 20 cm hög o 6 kg tung. Något reserverad, men gillar andra hundar. HITTELÖN!
Försvann: 2006-01-29
Platsen för försvinnandet: Svaretedalen, Stenungsunds kommun
Kontakta: Rose-Marie Nilsson, 0303-779192, 070-621 29 68, morriss40@hotmail.com

Jag blir så arg :mad: Samtidigt blir jag så fruktansvärt ledsen då jag tänker på att dessa småtikar kan komma att bli "valpfabrikers" mjölkkossor. :cry:

Elsa hittades död i ett dike ett par mil från sitt hem.

Liknande trådar

Övr. Hund Härom dagen var fastighetsskötaren hemma hos oss och skulle fixa en grej i vårat badrum som vi hade felanmält, vi var inte hemma vid...
2
Svar
25
· Visningar
2 847
Senast: Piaff
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
7 251
Senast: hastflicka
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 223
Senast: Acto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 173

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka