Nu är hon parad!

Cornelia

Trådstartare
Nu är vår lilla västgötatik parad, det blir vår första kull västgötar (om det blir något, alltså!) och vi tycker att det är SÅ spännande!

Tiden för valpning blir omkring 10 januari.

Kom hem från hanen igår och var så trött och sov hela kvällen som en stock. Jobbigt det där med sex, tydligen!!

Sv: Nu är hon parad!

Jag blir naturligtvis nyfiken på vem pappan är. :D

coolt;) har alla på buke hund utom jag? *snyfft*

Zoya, kul! Har du sett några tecken på dräktighet ännu? Vad är det för ras, förresten?

Zoya, kul! Har du sett några tecken på dräktighet ännu? Vad är det för ras, förresten?

Svårt att säga om tecknena beror på dräktighet men hon är trött hela tiden och extremt hungrig...Vi ska ultraljuda om ca 10 dagar så då vet vi :)
Det är en rhodesian ridgeback
etna2007.JPG

Oj, vilken vacker hund!
Tycker redan att vår lilla Varga sover mycket och äter mycket.... Men det är väl förmodligen önsketänkande.
Hoppas att du skriver här och berättar vad ultraljudet visade!

Liknande trådar

Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 558
Senast: Tuggben
·
Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 781
Senast: Tualma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 685
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
3 002
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka