Nu är hon här!

Thera

Trådstartare
Efter en resa på 100 mil tur och retur är lilla fröken äntligen i sitt nya hem i mörkaste Småland.

Kan ju säga att det inte var någon lek att hitta i Stockholm :eek:, men på hemvägen gick allt mycket bättre. Lilla damen sov hela vägen hem, och har funnit sig himla väl tillrätta.

Jag har precis lärt mig att det inte går att sova med tårna utanför sängen och att det visst går att prata med en katt.. :D

Så nu får jag presentera S*Pussels Glory of Love, eller Lovis:

Lovisen.jpg

Vi pausade lite på hemvägen så hon fick komma ut lite ur buren. Så här hemskt tyckte hon det var i bilen.. :D

lovisen4.jpg

Imorgon ska vi lära oss att bord är förbjudet område, men lite friheter måste man väl ha? :D

lovisen2.jpg

Sen, när alla mattor ligger ihopkorvade är det skönt att vila!

lovisen3.jpg

Visst är hon underbar? Jag är kääär! :love:

Sv: Nu är hon här!

Gud vad fin hon är!!:love:

Vi körde ca 45mil sammanlagt för att hämta Sessan,så min gubbe kan ju inte klaga!!:D

Sv: Nu är hon här!

Åh så söt!! Korviga mattor känns igen. Jag tog bort en stor trasmatta som min Yoga ALLTID spydde på, tvättade den en gång i veckan. Skrälle. Men nu är den borta och hon får spy på golvet som är mer lättorkat :devil:

Underbar liten kissekatta du hittat, mer bilder vill vi ha sen!

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 213
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 972
Senast: Zpunk
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: cili
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 518
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama