Nu är han borta...

gul_zebra

Trådstartare
Hittade Rex död i buren ikväll.

DSC01024.jpg

Så nu har jag begravt Rex och Reno ihop. De fick bo i en skokartong med sprillans ny t-shirt under som egentligen skulle agera hängmatta. En stor godishög fick de, med två stora gula godisblommor mellan sig, ett varsit orange godishjärta på bröstsidorna, en varsin lång orange godisstav mellan frambenen eftersom de älskade de så mycket och en varsin gul cirkelformad godis bakom sig eftersom de alltid gömde undan såna från varandra, och slutligen en till t-shirt ovanpå.

Kommer alltid älska er grabbar :love:

R.I.P
Rex
030413-050508

Reno
030413-050407

Sv: Nu är han borta...

Ja, det är sorgligt när älskade djur dör men ändå skönt att du slapp ta det svåra beslutet hur du skulle göra med honom.
kram Kicki

Ja på så sätt ...läste dina trådar om hur du var i valet och kvalet.Det är alltid jobbigt :(

Alltid skönast när de får somna in hemma, så man inte måste fatta beslutet.....trist ändå!

Det är sorgligt när ens djur dör. Men det bästa för alla djur är att dö hemma i tryggheten.

Inte många djur som får somna in av sig själva i sin trygga bostad :crazy:

Precis. Nu hade jag visserligen bestämt att han skulle avlivas, men ändå. Lättad över att avlivningen inte hanns med blev jag, samtidigt som jag gärna haft honom kvar ett tag till :(

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka