Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

Nikkis

Trådstartare
Jag spyr, har redan kräkts 3ggr.
Helt ärligt alltså, jag vill för tillfället inte se eller kännas vid hundkräket!:mad::devil:
Kaustisksodan i skåpet hade ärligt talat kommit fram om stanken inte hade gått bort, men efter att jag skrubbat med alla tvålar och diskmedel i huset plus swinto så fick jag tillslut bort det..*spysmily*

Var ute med sambon och hundarna nyss. En liten snabbis bara. Gick ner till skogen och släppte lös vovvarna. TUR att jag satte på 'blinkern' på jyckarna så att man ser dem i mörkret. Gick runt där lite och såg att valpis stannat till bakom en buske, okey han skiter väl tänker jag...Väntar en stund..
Men fan vad länge han skiter tänkte jag, ropade en, två gånger-ingen valp.. Hmm, går dit för att se om han verkligen skiter eller vad han nu gör.
Svårt att se i det bäckmörkret men jag ansträngde mig och kom fram och såg att han står och KÄKAR på nåt! Ser nåt vitt på marken och jag hör hur han mumsar i sig vad det nu var!:mad:
Förbannad som jag var slet rent ut sagt tag i hunden, lyfte upp han och bärde bort han en bit och han fick sig en och annan fet åthutning för både olydnad och att han åt ngt utan lov. Men när jag-tack vare stanken-märkte vad han åt så spydde jag och sprang iväg och skrek till sambon som fick koppla hunden.

Han åt SKIT från en jävla blöja!:eek::eek:

Och jag fick Skit på min hand när jag slet tag i han. Alltså ärligt, jag har aldrig varit med om något äckligare i mitt liv. Vägen hem kändes som en evighet, jag höll verkligen på att spy flera gånge rpå vägen, stanken och skiten bara förföljde mig, båd epå min hand och hundjävlen bakom mig!
Om jag kunnat vid tillfället hade jag helt ärligt huggit armen av mig, så illa stank det.

Och jag blir så djävluskt förbannad på den fula jävla hundjäveln (som dessutom fick mat strax innan vi gick ut!!) att jag har god lust att ta död på han med mina bara händer:angel:
Och inte minst sagt idiot f*ttan som slänger använda blöjor i skogen! Nackskott på den 'kära modern', eller ännu bättre, trycka upp hennes fula unges skit i fejset på henne!:devil:

Näe, jag är så förbannad och så äcklad som jag bara kan bli just nu. Vet ju att han 'bara är en hundvalp' men who gives a shit (haha-han tydligen).

Och det är ta mig fan sista gången jag pussar honom. Nu står sambon i duschen med valpen och skurar rent honom och jag lovar att den käften får smaka på tvålen och han ska dofta rosendroppar innan han är klar:devil:


Så, någon som vill ha min 4,5 månaders blöj bajsätande schäfervalp?:angel:

//Nikkis-som behövde skriva av sig, men även skrattar över det hela, vad annars kan man göra:smirk: *suck*
 
Sv: Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

Mnga hundar tycker det är gott med människobajs...tyvärr ;)
 
Sv: Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

Nej tack, fy hade nog reagerat på samma sätt som du *spysmilie*

Men lite roligt ändå :p
 
Sv: Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

Vet precis hur äckligt det är. Leia rullar sig i människoskit så fort hon hittar det. Något av det vidrigaste som finns att ta reda på.
Kan inte alla j*vla joggare ta med sig skitpåsar ut när de springer? Är så otroligt viktigt att vi plockar upp efter hundarna men själva kan de lämna sitt ännu äckligare bajs en meter från stigen. :crazy:
 
Sv: Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

Allvar!?
Uscha, kommer aldrig ha han lös i skogen igen.:crazy:
Första gången jag är med om nåt så äckligt, ingen av mina tidigare(eller nuvarande) hundar har velat smaka på sådan delikatess så jag blir verkligen helt.... Ja jag finner inga ord.

Nu kom han precis ut ur badrummet, blöt och väldoftande-kutar omkring här hur glad som helst och som om inget hade hänt *himlar med ögonen*

Kan även tillägga och klargöra om det skulle uppstå några frågetecken kring mitt (över?)agerande, att det faktiskt är första gången han käkat ngt. utan lov och att det även var första gången för mig som jag slitit tag i hunden sådära.


Men, hmmpft... varför känns det som om stanken finns kvar.....Bläää!
 
Sv: Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

Vet precis hur äckligt det är. Leia rullar sig i människoskit så fort hon hittar det. Något av det vidrigaste som finns att ta reda på.
Kan inte alla j*vla joggare ta med sig skitpåsar ut när de springer? Är så otroligt viktigt att vi plockar upp efter hundarna men själva kan de lämna sitt ännu äckligare bajs en meter från stigen. :crazy:
Åååhh, usch vad snusk! Lider med dig, det gör jag Verkligen!

Asså det där fattar jag bara inte, HUR fan kan man slänga en Blöja i skogen!?:eek: Jag har även sätt flertal slängda (förbrukade)bajspåsar i skogen, liksom-lämna hellre kvar hundskiten som den är är än att plocka upp det och lämna påsen....

Och människorbajs, fy fan! Visste inte att det fanns folk som sket i skogarna sådära:angel:

Näe, vilka vidriga människor det finns.
 
Sv: Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

suck.....vad hade du väntat dig.....o det heter bar inte bärde....han e en valp, klart han sätter i sig allt som HAN/HON tycket luktar gott, det gör min valp med....sedan kan jag hålla med dig att det är en dj****a mamma/pappa som bara slängt blöjan i skogen, det gör man inte, bla för att vi i sverige är bland dom sista länderna på klotet som har allemansrätt.....(ursäkta om jag stavade detta fel), och det ska vi vara himla rädda om,,,,,förstår din frustration, men hundar har faktiskt ett saliv som gör att alla bakterier försvinner mycket, mycket fort, jag har hört 20 minuter, men vissa säger fortare.....så oroa dig inte, du kan lungt pussa din valpis....
 
Sv: Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

*skrattar för fullt* :D
 
Sv: Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

Nej tack, fy hade nog reagerat på samma sätt som du *spysmilie*

Men lite roligt ändå :p

Snusk och BLÄ är det. Och jag är så jäkla känslig mot sånt, helt utan överdrift så menar jag det. Sambon trodde att jag såg ett lik eller nåt när jag kräktes som jag gjorde.:angel:

Ja, lite kul i efterhand är det, men bara Liiiite.;)
Valpis får sitt straff nu, bad,tandborstning och nu torkar sambon honom, och det bästa är att på lördag ska han badas och göras fin igen,för vi ska på utställning på söndag. Jag som tänkte vara snäll och vänta med bad in i det sista, men nej då-han ville tydligen badas Nu:devil::angel::devil:
 
Sv: Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

suck.....vad hade du väntat dig.....o det heter bar inte bärde....han e en valp, klart han sätter i sig allt som HAN/HON tycket luktar gott, det gör min valp med....sedan kan jag hålla med dig att det är en dj****a mamma/pappa som bara slängt blöjan i skogen, det gör man inte, bla för att vi i sverige är bland dom sista länderna på klotet som har allemansrätt.....(ursäkta om jag stavade detta fel), och det ska vi vara himla rädda om,,,,,förstår din frustration, men hundar har faktiskt ett saliv som gör att alla bakterier försvinner mycket, mycket fort, jag har hört 20 minuter, men vissa säger fortare.....så oroa dig inte, du kan lungt pussa din valpis....

Min tråd skrevs i all hast och är uppenbarligen rätt ironisk. Klart jag förstår att valpar(hundar) gärna äter allt de kommer åt.
Men jag har dels tränat på detta från dag ett=Han rör INGET utan lov.
Och dels så är det så förbannat vidrigt hela händelsen, och därav ska han ha det djävligt klart för sig redan Nu att han låter bli skiten nästa gång, för då blir det Inte kull.:cool:
 
Sv: Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

Hua vad vidrigt!:crazy:

Fast ganska kul att läsa!!!:D

Som mamma kan jag bara säga att jag aldrig slängt en blöja i naturen. Förstår inte hur lat man får bli...
 
Sv: Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

Förstår dig.... Här i huset bor en hund som GÄRNA tömmer blöjorna, och oavsett hur noga man är med att knyta påsar så öppnar han dem.... I och med att vi använder tygblöjor blir det ju lite kvar i blöjan trots att man spolar av dem, och dem har jag till och med hittat i sängen - hundjäveln öppnar tvätttunnan och bär dit dem;):mad:
 
Sv: Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

Jag känner en dalmatiner som gjorde något liknande..eller ja. Han sprang lös och försvann iväg en bit. När matte sedan hittae honom står han och åter joggarskit ur en BigMackartong...uäk!
 
Sv: Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

Haha, okey-du har det värre än mig då.
Men det är ändå ditt barns bajs så det kanske inte är Liiika äckligt som någon vilt främmande unges bajs som legat ute i skogen:crazy::angel:

Kan säga att valpen är ny tvättad och torkad nu, han kom världens gladaste i full kareta till mig och visade hur ren och fin han var.. Hmm, jag är nog inte så arg längre, hur kan man motstå honom:o:p
 
Sv: Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

Nej, det är sant, jag skulle tycka att det var ännu värre om det var någon annans skit faktiskt. Det här vet jag ju vad det är, har ju liksom redan kladdat med det :crazy::D
 
Sv: Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

:rofl:
#Fick skrattkramp och ramlade av stolen#
 
Sv: Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

TRE gånger har Billie käkat skit som nån jä*la idi*t har dumpat i området. TRE gånger har jag fått moppa upp uppspytt människoskit på mitt golv inne (bor i en liten etta). TRE gånger har jag varit nära att flå hundfan levande... :devil:

Hon får inte längre gå lös i det området då någon uppebarligen gillar att skita med friska fläktar runt röven.

*urk blä fifan*
 
Sv: Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

Hon får inte längre gå lös i det området då någon uppebarligen gillar att skita med friska fläktar runt röven.
:rofl::rofl::bow:

Ni anar inte hur det glädjer mig att det finns fler hundägare som fått uppleva en sådan hääääärlig sak som mig:angel:

Jag förstår mig inte på människor som kastar blöjor/bajspåsar i skogen eller som själva sätter sig ner på huk i det fria och släpper en kabel.:cool:
 
Sv: Nu är han billig, ta honom-nej föresten, jag Betalar Dig om du tar honom!!

En gång kom hon inte på inkallning, var inne bland träden. "Va fn..." tänkte jag och började gå ditåt. DÅ kommer en skitlycklig hund rusandes i 180.

...med dasspapper i mungipan...

:crazy:
 

Liknande trådar

Relationer Detta är en tråd som lika gärna kunde hamna på förälder, hund eller ÄU så blev här:p Jag och sambon har precis som många andra våra...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 805
I
Övr. Hund Får man bli arg på folk som är rent lata och slappa? Jag skällde ut en gubbe i parken idag för att hans hund kom fram och hälsade på min...
2
Svar
29
· Visningar
2 694
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Jag tror jag dör-Bibbis Kan dö! Jag måste skriva av mig! Åkte till mamma och pappa idag, och jag tackar GUD att jag lämnade Gobbi (min...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 548
Senast: Kalinsi
·
Övr. Barn Ja, hur ska jag orka med dem? Den här dagen är verkligen skit, och han kommer säkert fortsätta vara det... :mad: Den börjar med...
2
Svar
21
· Visningar
1 902
Senast: Naggur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp