Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var det dummaste jag hört. Man får aldrig "föra krig med sin häst". Hästarna har ALDRIG valt att bli ridhästar. Dessutom strider det mot djurskyddslagarna att MISSHANDLA sin/-a häst/-ar. Det kanske är ok i canada men måste man använda så mycket våld att det är KRIG är man ute på väldigt hal is.
KL Ts kanske valde en dålig rubrik och det kan jag ha översyn med. Men att man skulle behöva "föra krig" är helt oacceptabelt.
och vem FAN skrev "misshandel"? Snacka om att lasa in sina egna knasiga tycken o tankar i nagra fa ord. Fora krig har INGET med att piska sonder en hast, eller misshandla den.. det handlar om att overvinna hindrena ivagen. Ett steg i taget, successivt. "Fora krig" ar en mental "javlar anamma" term och ingen uppmaning till Nagon att sla sin hast. Jesus manniska!
F-n nu blev jag arg. Dumma javla ordvrangerier.
Och f.o. ska du ha JAVLIGT klart for dig att borjar nagon rappa upp vara hastar sa aker de bort fran varan gard snabbare an vara hastar kan springa. Misshandel ar FAN inte acceptabelt varken har eller dar - i Synnerhet inte har dar vi har sa manga hastar med daliga erfarenheter och som blivit missbrukade. HMPF.
Och jag ar den forsta som anvander ordet i den har traden, hm? Du slangde bara ur dig din skit baserat pa att jag sitter i kanada. Svensk avundsjuka? :P Men nu kan vi Sluta sabba TS trad. Nuff's nuff.
Det var det dummaste jag hört. Man får aldrig "föra krig med sin häst". Hästarna har ALDRIG valt att bli ridhästar. Dessutom strider det mot djurskyddslagarna att MISSHANDLA sin/-a häst/-ar. Det kanske är ok i canada men måste man använda så mycket våld att det är KRIG är man ute på väldigt hal is.
KL Ts kanske valde en dålig rubrik och det kan jag ha översyn med. Men att man skulle behöva "föra krig" är helt oacceptabelt.
Du svarade mig, med citat av Mig. Med andra ord, enligt bukes riktlinjer - riktade du dig till Mig. Ater igen, lat oss lamna TS trad i fred.