Nu är det dags igen....

R

Rallebralle

...kommer ni denna gång då?? :(
Sollentunamässan 5 & 6 Januari.
Husdjursmässan.

Dean: jag fick inte plats på helgen,fick ta måndag o tisdag istället.... :cry: :cry:

Har igenting själv att ställ ut nu men visst kommer jag dit :banana:
Var hittar jag dig?

gissa....... :smirk:
Bland kissarna såklart... :D
Marrakech o Scilla är med ,en blå aby o en viltfärgad,sitter i en bur med stentygsbotten,övrigt tyg är benvitt,deras sovlådor ser ut som fågelbon.
Går inte att missa. :D :D :D :D

För långt bort ju... Erkänn att du vill åka till Sundsvall också!

JAAAAAAAAAAA,men då måste du säga pippi27,annars så vet jag inte vem som är du..... :smirk:

Måndag och tisdag när man jobbar? Inte så enkelt tyvärr. Jag skulle gärna komma men bara om jag är ledig.
Vet du vilka öppettider det är?

Till sex-sju....tror jag....ska kolla upp det ,ett ögonblick. :D

Självklart.
Tar med mig lite kort på mina fina ryssar, så att du får se en riktig katt :D

Nej vad tråkigt :(

Hon som jag skulle ställa ut tillsammans med kom inte heller med på lördagen, så jag kommer att vara där alldeles ensam :cry:

Om någon ska dit så kom JÄTTE GÄRNA förbi mig och mina kissar. Det är två långhåriga husisar, en vit och en randig och vit som sitter i samma bur.

hrpfmmmmmmmm :smirk:
Ok då.....du vet inte att jag har haft en "nästanryss" va??? :angel:
eller en icke ryss utan stamtavla fast hans föräldrar hade det..... :angel: :angel: :angel:

Min uppfödare hade anmält så många katter,typ 9 o så min kompis med sina fyra o så jag med mina två....känns som om vi kommer att vara de enda med abyssar... :smirk:
Jag fick plats på lördagen men vi går alltid tillsammans,det kommer även en dansk uppfödare o ska kolla på Marrakech,o han kommer på måndagen o tisdagen.......
Fanns inget annat att välja på för min del .... :crazy:

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
306
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
543
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
450
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka