L
Loveli
Jag har ridit sen jag var liten, de första åren på ridskolor av varierande kvalité sedan på kompisars och mina egna mer eller mindre utbildade hästar. Efter några års uppehåll blev det ridskola igen någon termin innan jag köpte en helt outbildad travhäst som jag red in. Nu har jag en fyraårig grön häst som jag verkligen vill göra det bästa av och vi åker på en hel del clinics (framförallt western). Men i vintras ägde jag under en kort period en välutbildad c-ponny som var tänkt till dottern som jag red ibland och det var sååååå himla kul!
Det gav mersmak så nu har jag bestämt mig för att boka in några privatlektioner hos en duktig dressyrtränare där jag får rida en välutbildad häst
Det ska bli så spännande och roligt att rida en häst som jag inte behöver utbilda utan bara kan koncentrera mig på min egen ridning!
Det gav mersmak så nu har jag bestämt mig för att boka in några privatlektioner hos en duktig dressyrtränare där jag får rida en välutbildad häst
Det ska bli så spännande och roligt att rida en häst som jag inte behöver utbilda utan bara kan koncentrera mig på min egen ridning!