Nu är det bebisar!

R

Rallebralle

...Fast inte hemma hos mig men med en hona som var här o parade sig med Marre i Januari.
Tre stycken ,två vilt och en blå! alla sålda. :smirk:
Jag var ju inte alls sugen på en blå hane efter Marre.... :angel:
Jag parade min hona sammtidigt så de ska komma när som helst nu!!!!
Imorgon ska jag iväg till vet och kastrera Scilla,kolla vovvens sår på skallen,o få p-piller o lite småskit utskrivet. :smirk:

Kul! Är det Margareta som fått bebbar?

Jag var hos vet igår, och Hanoo flörtade sönder både vet och assistent :D Tänk om han var så charmig på utställningar...

NJAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa.....det ärinte Ander som äger katten längre,hon hade ut den på foder till en i Hudik,nu äger de den,men de har inget stamnamn så ungarna kommer heta Savannketh`s :smirk:
Margareta ville tydligen använda Marre till en annan katt också,hörsägen men jag lär ju snart få veta... ;)

Jag var hos vet idag,kastrerade Scilla,min vackra hona har gått ur avel.... :( :cry:
Vaccinerade lite och kollade vovvens sår på huvudet som är eksem!!! :eek:
Ny tråd ska skapas på hundforumet angående eksem och ekonomiskt värde på en sådan hund.....
Ska jag eller ägaren betala för utredning,blablabla...tar det på hund sedan. :smirk:

Liknande trådar

Övr. Katt För att undvika att fullständigt kapa en annan tråd som jag känner mig skyldig till att den spårat lite, så startar jag den här tråden...
2
Svar
31
· Visningar
3 595
Senast: Asko
·
Övr. Katt Jag har för mig att det funnits en presentationstråd för oss och våra katter tidigare (hittar den dock inte vid en snabb sökning), men i...
Svar
10
· Visningar
1 978
Senast: cili
·
Katthälsa Jag har en Devon rex-hona som fyllde 1 år i början av december. Hon kastrerades i november och efter det har hon gått upp i vikt. Jag...
Svar
2
· Visningar
1 192
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har fyra stycken. En hane och tre honor. Är helt såld på rasen. De ger en sån otrolig kontakt och glädje. Klängiga och keliga och...
Svar
12
· Visningar
1 621
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka