Nu är de här!

pumah

Trådstartare
Igår - på 59:e dygnet - föddes Gimmie's valpar, fem hannar och en tik blev det:bump:
gimmies_valpar.JPG-for-web.jpg

Sv: Nu är de här!

Åh grattis till valparna och såklart den stolta modern ;) Kram från Kamilla

Tack allihop:bow:
Ja, det var skönt att det gick bra! Tyvärr så var två tikar dödfödda, men de andra sex mår bra i alla fall - och jag kan tala om att de är inte det minsta söta:angel:

Åhh, grattis grattis! Ska bli kul att se vad det blir av de små i framtiden! Klappa nu om Gimmie och valparna! :laugh:

Grattis till valparna. Nej kan hålla med om att de inte är söta så jag kan vara snäll och offra mig och ta hand om valparna. Ska jag hämta dem imorgon?;):D

Det är ju det, har man en gång haft en golden så vill man ha en igen. :love: Åh vad jag sakar min lilla Tova ibland. Fast hon var en golden med inte så mycket fart i, nästa golden vill jag ha en lite fartigare variant. Jag vill kunna köra drag! Har insett att jag bor alldeles för långt norrut för att inte ha några vinterintressen. Men tänk vad kul att kunna koppla hunden framför skidorna och dra ut på isen här nedanför huset. :bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 411
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 225
Senast: TantAgda
·
Hundhälsa Har en tik och en hane sedan några år tillbaka. Ikväll lyckades de smita ihop och para sig! De hade precis lugnat ner sig lite, i en...
Svar
14
· Visningar
1 796
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
1 991
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka