Nu är ett barn officellt utflyttat

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inofficellt har hon ju inte bott hemma senaste året, men i helgen flyttade hon och pojkvännen äntligen in i kojan. Dom har längtat ganska länge på det här :)
Det lite lustiga är att så många tror de typ bara ska sova där "för det är så litet". Det är 25 kvm + 12 kvm loft, de har sovrum, toalett med dusch, köksalkov, utrymme för soffa och soffbord + ett litet matbord tom. Hur mysigt som helst som första boende
Det enda de inte har är egen tvättmaskin, utan de får gå in i stora huset och tvätta, men hur många lägenheter finns inte som saknar egen tvättmaskin utan man får gå till en tvättstuga?

Nu väntar vi bara på inbjudan till inflyttningsfika (inflyttningsfest får de nog vänta med till i vår när man kan vara ute också :D )

2015-02-22-2147_54ea407fe087c36a5f4ed9a5.jpg
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 210
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 755
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 622
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hör hur det dånar utanför, och kan inte låta bli att öppna dörren och gå ut och sätta mig på huk på förstutrappen och bara...
Svar
9
· Visningar
2 489
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp