Nu är det snart dax

Cita

Trådstartare
45dagar kvar till BF
Då blir det fart på en. Detta är min senaste kreation vid barn delen :)
16806381.jpg


Lägg gärna in bilder på det ni har gjort
 
Sv: Nu är det snart dax

Jättefint och jag gillar färgen på väggen också.

Vet du vad det är för färg eller tapett? (alltså nummer och vart den kommer ifrån)
 
Sv: Nu är det snart dax

Eftersom jag nyss målat om hela väggen så vet jag att det är LANDORAS färg cappuchino :D
Finns att köpa billigt 2lit (129kr) på MAXI
 
Sv: Nu är det snart dax

Snyggt, fast så har det ju alltid varit din starka sida oxå.. ;)
 
Sv: Nu är det snart dax

Haha! man tackar :o:D
hörde att du träffa chrillan på spåret :D
Allt bra med dig å djuren?
 
Sv: Nu är det snart dax

Oh ja.. funderade först va de för en stölle som va ute och SPRANG :eek: varför springa när man kan rida eller bli framdragen av två hundar? ;)
Nej då.. de drar faktiskt inte.. väluppfostrade är de såklart :D
Mkt fin vägg va de iaf :)
 
Sv: Nu är det snart dax

jo han är lite knasig 3 dagar (frivilligt:eek:) i veckan springer han :D
 
Sv: Nu är det snart dax

Guuud så snyggt! Jag och sambon (eller ok, jag) planerar för fullt att möblera om och måla om sovrummet och då vill jag göra nåt liknande och måla nåt roligt på väggen där spjälsängen ska stå. :)

Själv är jag händig som bara den, fast jag sitter vid symaskinen. Dock blir det inte babygrejer utan såna här av olika slag som jag börjat sälja åt folk för jag kan inte behålla allt jag syr själv. :rofl:


Photo_18942_689042.JPG

Photo_18942_707816.JPG

Photo_18942_707814.JPG

Photo_18942_702440.JPG
 
Sv: Nu är det snart dax

Dom där täckena är så galet snygga! Gillar speciellt det översta!
Tror du att du kommer fortsätta sy efter att kotten fötts? Blir mest troligt med hund i april nämligen ;-)
 
Sv: Nu är det snart dax

Det tror jag nog att jag kommer. Fast då kanske jag inte kan hålla samma tempo. :D
Men vill du ha ett täcke så självklart kan du beställa ett då. Säg bara till. :)
 
Sv: Nu är det snart dax

Otroligt fint!tänk om man var så kreativ själv.
 

Liknande trådar

Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
1 058
Senast: Badger
·
Fritid Har ni några nätverk, kanaler eller plattformar? Delar ni med er av vad ni gör? Jag har under många år famlat lite i mörker när det...
2
Svar
26
· Visningar
1 981
Senast: Voeux
·
Fritid Jag tänkte att vi kunde ha en inspirationstråd för friluftsliv/ vandring/ utomhusaktiviteter etc. Har du varit på något speciellt ställe...
Svar
2
· Visningar
328
Senast: Araminta
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 252
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp