Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@polly p Det var ju så jag kände med Rivica. Älskade henne verkligen och hade ju haft henne sen hon var två men vi passade inte ihop i dressyren och det var inte kul att träna och tävla henne. Tror att det var en bra lösning för oss båda.@Maui Usch lät verkligen inget vidare.... Hoppas du kryar på dig snabbt! Tyvärr är det väl så att man har än mer ont dagarna efter.
@polly p Med tanke på hur mycket tid och engagemang vi lägger ner på våra hästar så tycker jag att det är viktigt att det är roligt att rida och hålla på, iaf för det allra mesta...
Tycker att det känns som det varit kämpigt för dig det sista och det kanske rent krasst är så att du och B inte passar ihop.
Ta dig en rejäl funderare och kom ihåg att det inte är något nederlag att behöva sälja. Utan tvärtom, jag ser det som ett klokt beslut om man inte passar ihop.
Lycka till!
Hon vet verkligen vad hindren går ut på och tycker det är roligt. Gäller bara att bygga styrkan och finliret - damen går nämligen ibland på autopilot och "kan själv", men glömmer att domaren tittar på vissa detaljer som hon inte tycker är viktiga Grinden parkerar hon gärna bredvid med en bredsladd, och medan piloten ska stänga tar hon sig frihet att titta på omgivningarna istället för att koncentrerat stå kvar i form t.ex. Och parallellslalomen är svår, jobbigt att göra halva volter på 3 m, ett språng rakt fram, enkelt byte, ny fattning och 3 m halv volt åt andra hållet efter ett språng osv.Vad trevligt det ser ut @Gaia och hon verkar fantastiskt lydig!
Verkar vara en riktigt rolig ridgren WE. Synd att man bor som man gör !
@SkorpSmulan Vad härlig Rino är ser ju precis ut som en drömmande hund. Roligt att stråla går så bra
@Gaia Kul att höra från dig Duktiga Ni är. Julia hade dött på den banan. Allt som avviker och inte är hinder att ta sig över på en bana är liiivsfarligt
@Maui Hur är det med blåmärkena? Kul med alla framgångar Sara har med dem iaf
Ni som har dressyrsadlar, vad rider Ni i? Jag är jättesugen på att köpa en. Vad rekommenderas i inte allt för hög prisklass för en grönis som mig?
Benet är ju inte vackert men det som gör mest ont är ju ryggen när jag ska resa mig från liggande eller sittande Borde väl snart bli bättre.@SkorpSmulan Vad härlig Rino är ser ju precis ut som en drömmande hund. Roligt att stråla går så bra
@Gaia Kul att höra från dig Duktiga Ni är. Julia hade dött på den banan. Allt som avviker och inte är hinder att ta sig över på en bana är liiivsfarligt
@Maui Hur är det med blåmärkena? Kul med alla framgångar Sara har med dem iaf
Ni som har dressyrsadlar, vad rider Ni i? Jag är jättesugen på att köpa en. Vad rekommenderas i inte allt för hög prisklass för en grönis som mig?
Ni som har dressyrsadlar, vad rider Ni i?
Glad midsommar alla!
Fick lite bilder på oss, tagna i våras.
Foto: Andréa Kjellberg