Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är efter Cartier- Cardento....Så himla fin hon är @happyrider ! Vad var det för stam?
Ni skippade alltså budet ni redan har fått?Hoppas ni hittar något snart @tuaphua. Vi letar ju också även om vårat hus inte är sålt än men det blir det väl såsmåningom..Har ett litet eternithus med en tillhörande maskinhall på "g". Läget är ok då det är i den lilla byn mannen är från och tydligen var dom nyinflyttade grannarna hästfolk, fin liten damm och fina marker. Men vet inte om det går att förvandla en halv maskinhall till stall..Eller vad prisbilden blir heller då det är genom kontakter och inget som eg. ligger ute sas..
Här är en liten bild på lilla Rut..Första gången och vi körde bara igenom två gånger för lite lek. Jag hoppas att jag inte behöver nojja över tekniken än..
Loppis:
Ni skippade alltså budet ni redan har fått?
Är ju alltid lite risktagande att köpa nytt innan gammalt är sålt.
En maskinhall kan väl bli stall? Är väl som en stor tom lada?
Lillan ser ju käck ut. Huvudsaken är väl att de hoppar med glädje o tycker det är kul.
Hoppas ni hittar något snart @tuaphua. Vi letar ju också även om vårat hus inte är sålt än men det blir det väl såsmåningom..Har ett litet eternithus med en tillhörande maskinhall på "g". Läget är ok då det är i den lilla byn mannen är från och tydligen var dom nyinflyttade grannarna hästfolk, fin liten damm och fina marker. Men vet inte om det går att förvandla en halv maskinhall till stall..Eller vad prisbilden blir heller då det är genom kontakter och inget som eg. ligger ute sas..
Här är en liten bild på lilla Rut..Första gången och vi körde bara igenom två gånger för lite lek. Jag hoppas att jag inte behöver nojja över tekniken än..
Loppis:
Han gör ju precis som en hund dom ligger ju ofta och rycker.Roligt med nya hästar lite bilder och annat
Jag vågar knappt säga det, än mindre tro det och nojjar jämt men Stråla känns väldigt fin nu och blir starkare, nu jäklar ska det vara våran tur att ha lite flyt känner jag.
Måste bara visa när jag och Rino låg och vilade tillsammans, jag har aldrig sett en häst drömma så där förut
Kolla på båda, dom är väldigt korta.