Notiser uppdateras inte alltid

Efwa

Trådstartare
På notiser om vilka som svarat på dina trådar så uppdateras inte alltid de trådar som du bevakar. Hur kommer det sig?

Har märkt fler gånger att tråden fått svar men jag inte fått någon notis om det. Kvar sitter kikaren och allt i tråden.

Jag vet inte riktigt om det är vad du avser men du får bara notis för det första svaret(sedan du senast var inne och läste i tråden) inte för varje nytt inlägg i den.

Jag vet inte riktigt om det är vad du avser men du får bara notis för det första svaret(sedan du senast var inne och läste i tråden) inte för varje nytt inlägg i den.

Nej, så är det inte.
Jag trodde också att det var så men det verkar vara slumpartat vilket som ger notis.

Jag funderade på om det var notiser om gillande. Eftersom det är ganska ointressant att gå in på varje "xx gillar ditt inlägg" så kanske det var därför men inte heller det verkar vara anledningen.

På notiser om vilka som svarat på dina trådar så uppdateras inte alltid de trådar som du bevakar. Hur kommer det sig?

Har märkt fler gånger att tråden fått svar men jag inte fått någon notis om det. Kvar sitter kikaren och allt i tråden.
Samma här, hittar inget system i det heller, verkar hipp som happ.

Samma här. Lite störigt när man hittar en tråd igen som man följer och det är tre sidor med svar som man inte har fått någon notis om. Däremot tror jag att om man inte går in på gilla-notiser så försvinner följningen. Så har jag uppfattat det som iallafall.

Det är som kinderägg. Tre överraskningar i ett ;)

Men, det verkar gå i omgångar. Just nu är det verkligen slumpartat medan förra veckan och veckan före dess har hållit sig i skick.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 493
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama