TeamLundVer
Trådstartare
Är det ngn här som håller på med Nosework och som ge lite tips om hur man kommer igång med det?
Tror att det hade passat Loppan ypperligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du några tips på var jag kan hitta kurser i Nosework? Hittar bara vanliga sök och spårkurser när jag försöker och det har vi ju provat och det fungerar på kursen men vi har inte möjlighet att träna vanligt spår/ sök hemmavid eftersom vi då måste ge oss ut bland en massa hundar.Det är värt att börja med en kurs, man gör ofta en hel del för att störa hunden utan att man själv är medveten om det. Hjälp att städa ut det redan från början är väldigt bra. (y)
Har du några tips på var jag kan hitta kurser i Nosework? Hittar bara vanliga sök och spårkurser när jag försöker och det har vi ju provat och det fungerar på kursen men vi har inte möjlighet att träna vanligt spår/ sök hemmavid eftersom vi då måste ge oss ut bland en massa hundar.
Jag var inne på svenska noseworkklubbens hemsida och försökte hitta ngt. Men då ska jag kolla Helsingborg. Vanlig hundkurs gick vi i Malmö och det är betydligt längre att köra dit än till HBG så det skulle kunna funka.Jag tror de flesta klubbarna har kurser i det numer? Helsingborg har tex verkat väldigt aktiva, tycker jag, du kanske kan kolla där om ingen på närmare håll har något? Höstkurserna borde väl allmänt börja komma ut på sidorna nuikring också...
Har du gått in på sidorna på de klubbar du har i närområdet och letat, eller har du bara googlat? (Många klubbar har inte helt SEO-inriktade sidor... )
de har i Saxstorp vet jag - men vet inte hur långt det är för dig att åka.Är det ngn här som håller på med Nosework och som ge lite tips om hur man kommer igång med det?
Promenadavståndde har i Saxstorp vet jag - men vet inte hur långt det är för dig att åka.
Du har PM.Promenadavstånd
Hur hittar jag info om det?