Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Louise skrev:ALLA, jag menar alla, hundar nosar mellan mina ben. Även dom jag aldrig har hälsat på förut! Varför gör dom det?? Vissa hundar får jag riktigt putta bort ifrån mig.
Det är så djä*la irriterande att jag har slutat hälsa på hundar! Kan nån berätta varför dom gör så?
Louise skrev:Jag har hört att det beror på att de ser mig som ranglåg!
Men jag tycker inte det stämmer eftersom alla hundar gör det.
Jag kanske ska sluta duscha...
Ursäkta??? Menar du vad jag tror att du menar?Prakas skrev:Du har inte "taxöron"?
ponygirl skrev:Jag har läst att hundar luktar varandra i rumpan för att avgöra om det är en tik eller hane, vän eller fiende. Och att dom gör samma på människor av samma anledning. Sen om det stämmer vet jag inte. Men klart är ju att man luktar väldigt gott när man har mensen
Morran skrev:Du är inte gravid eller har mens (varje gång du träffar en hund )? Min hanne kör bara upp nosen i skrevet på gravida kvinnor eller kvinnor som har mens. ALDRIG på män eller icke gravida. (Med mens vet jag inte 100, har inte frågat heller, mer än närmaste släkt och vänner )