Norrlänningar! Istrav

Zuzzi

Trådstartare
I Kramfors den 25/2!

Nån som har fundering på att åka dit? Jag ska dit och fotografera och få uppleva mitt livs först istrav om allt går som jag vill :bump: :love:

Sv: Norrlänningar! Istrav

Låter jätte-kul, har inte möjlighet att åka dit, men du kanske lägger ut några bilder sen..

Jag var in och såg på kallblodstravarbilderna du lagt ut på nätet, jättefina! Såg även att du hade två bilder på en av mina pållar då han vann på Dannero! FIN!;)

Daniela: Det gör jag säkert

Frigge: Tack :) är många jag inte alls är nöjd med men sånt är livet när man har medelmåttig kamera :p
Jasså vad kul!! Vilken häst?

Åh vad roligt med istrav!
Hade varit kul att åka dit och kolla. Jag har ca 12 mil dit.
Ska fundera på det där, vi kanske kan ha en "mini-buketräff" :idea: :banana:

kommer att bli "istrav" i slutet av februari i Piteå. Då festivalen VIP är så kommer det att köras ett antal lopp på isen i stan

Hade varit skoj! :) jag har bara 1,5 mil dit hemmifrån och kanske 2 km från stallet där Johan står :love:

Frigge: Är det du som kör också? :idea:

Hm .. jag ska nog kanske till istravet i Fränsta :P
Måste ladda kameran tror jaag ;P

Skulle vara jättekul att åka till Dannero. Men får se vilket sorts väder det blir, och om man kan samåka med nån.

jag e super sugen på att åka dit, skulle vara himla roligt! tänkte även släpa med mig allas våran strindlund, och min travtokige sambo... skulle vara skoj med en mini buke träff jue! ;-)

Ja henne träffar jag ju inte så ofta här på skolan så de hade varit skoj :)

ska höra med henne vad hon säger! =) det går säkert att lösa! skule vara skoj iaf!

Vilken Strindlund ? Josefine ? Sofie ? :O

Fanken så roligt med istrav, synd att man bor så långt bort och inte har någon bil. Annars hade det ju vart en finfin utflykt!

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
650
Senast: Hajfisk
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
541
Senast: KeeNine
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
993
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
682
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka