Norrlandsmästerskaps foton

Sv: Norrlandsmästerskaps foton

Sammets_rosa skrev:
Har du fått rida honom nått? Minns att du hade en tråd om det på gnägg. Var lite synd att ni splittrades så abrupt.

Fick rida honom på julafton, gissa vem som grät av lycka den julaftonsmorgonen :angel:
Och så fick jag rida honom i måndags lite sådär huxflux, blev lite chockad, men ojj så lycklig jag var...

Sitter varjde dag och håller tummarna för att det snart ska vara han och jag igen... ganska sjukt egentligen säkert, men han är verkligen allt....

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
707
Senast: Squie
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 181
Senast: Lillefrun
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 140
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
411
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka