Norrhälsinglands hästrally 2011 - info

M

Madelene

Nu börjar planerna komma igång för årets upplaga av hästrallyt i Norrhälsingland.

2-3 Juli blir det och upplägget är i stort sett som förr om åren.

Mer info kommer under våren på www.norrhalsingehastrally.se/

/Madde

Sv: Norrhälsinglands hästrally 2011 - info

har hört ryktas att det skulle vara i hassela i år hoppas det blir många deltagare så det får den uppskattning det förtjänar .

Helt rätt Tomas!

Det blir Hassela i år.

Det blir Harmånger, Hassela och Bergsjö ridklubbar tillsammans med skogshästen hälsingland som arrangerar.

Du kommer väl och tävlar?

med tanke på att skogshästen är med borde en station vara med skog eller jordinriktning och minst 15 körekipage komma med jord eller skogs åkdon. Skicka en utmaning till vks o nordsvenska hästen om dom klarar av att ha flest startande . sen en tävling om det bästa ekipaget med jord/skogåkdon .

TACK! Såna ideér gillas!

Det kommer bli en ekät i år för deltagarna att svara på, där vi tänkt man ska få komma med ideér och förslag och även ge ris och ros.
Men ideér och förslag får gärna komma hela tiden!

Ska vidarebefodra detta till de andra.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
568
· Visningar
19 628
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 813
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 235
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar