Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har träffat på en häst från den uppfödaren, men hittar ingen bra info om hästar därifrån.
Är det en svensk eller dansk uppfödning ?
Håller dom fortfarande på ?
Har dom många hästar ?
Är ingen isis-människa men vill veta så mycket som möjligt ändå.
Vad roligt att få veta det, kommer du ihåg hästarna som fanns där då? Min grabb heter Solfager, kallad Solo, han är rödblack född 99
I stallet min kompis rider hos står det en som heter Jarl, kallas Elvis, född 2000.
Vet du något om honom eller hans föl ?
Han är pärlvit med blåögon och gett isabellblack.....
Kommer du ihåg något om hur han var på den tiden? När vi hämtade honom för snart 3 år sedan var han nämligen helt död inombords, han hade stängt av känslorna helt. Det tog lång tid att få honom att öppna sig igen och sedan följdes det av en lång period där han var rädd för allt och alla. Men nu är han äntligen bra, han är frisk och sund och har ett stabilt psyke, fast han gömmer sig fortfarande om det kommer okända människor och han är lite bakskygg.
När vi hämtade honom, det var min bror och hans fru som skulle hyra honom över sommaren bara men han var ju inte riktigt vad de väntat sig så jag tog över honom och köpte loss honom, så kallades han bara Solo, inte förräns hon gick med på att sälja så fick jag veta att han hette Solfager.