Normalt eller fel?

Z

Zannaah

Vår ena katt, den nya på ca 10månader, hona, har börjat bete sig en aningen underligt. Självklart ligger misstankarna på att hon löper, och inget annat. Men för att vara på den säkra sidan, innan man dra en slutsats tänkte jag se vad ni här på buke säger.

Hon har alltid varit kelig, och är det fortfarande. Men nu har hon börjat med massa konstiga saker när man pratar med henne. Hon ålar sig fram på golvet med rumpan upp i vädret och kurra som en duva. Men bara när man liksom "tilltalar" henne, eller hur jag ska uttrycka det. Är det bara vanlig löpning? Varför just när man prata med henne och inte annars?

Sv: Normalt eller fel?

Det är vanlig löpning, hon gör extra mycket bara när hon får uppmärksamhet. Katter är olika helt enkelt.

Liknande trådar

Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
12 166
Övr. Katt För 2,5 år sen hämtade jag hem 2 kattungar ca 6 veckor gamla, ur en snödriva i en snöstorm hos en kvinna på landet. Dom fick inte komma...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 435
Senast: Asko
·
Hästvård Det finns en risk att det blir ett långt inlägg, ska försöka fatta mig så kort det går. Det gäller min häst, ett halvblod på 19 år...
Svar
6
· Visningar
1 267
Senast: MHelena
·
Hästvård Hej! Nu har hästen gått och blivit dålig :cry: så jag tänkte höra lite vad ni här på Buke tror att det kan vara Han har varit lite...
Svar
13
· Visningar
1 587
Senast: Train
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka