Normalt att sova så mycket?

tinafinis

Trådstartare
Har inte införskaffat någon kattbok ännu.

Så därför undrar jag om det verkligen är normalt att kattungen (född slutet av juli) sover hela dagen samt hela natten.
Han är uppe och busar lite grann på morgonen samt lite grann på kvällen.
Men ikväll har han mest sovit faktiskt.
Han har kommit upp och ätit o druckit nån gång alla fall.

HUr mycket brukar dom sova?
Han vill ju inte vara ute heller...
Jag har ägt han i en vecka.

Sv: Normalt att sova så mycket?

Jag har läst någonstans (kommer ihåg det för jag tyckte det var roligt) att en katt sover 20 timmar om dygnet o halvsover tre...så han är nog normal, lite sömnig just nu kanske eftersom han växer. Men han gillar väl att leka? För gör han det är det nog inget fel!

Kattungar sover grymt mycket, så jag skulle inte oroa mig om jag var du. Du kommer snart sakna den där tiden då han bara sov. :devil: ;)

jo då, han leker. framför allt på morgonen när min sambo går upp o ja ska försöka sova.
nu är ja uppe o sambon sover o han lever jävel i köket med mattan, sladdar mm mm.
Sen lär han väl sova...

Liknande trådar

Katthälsa I fredags kväll och natten mot lördag så fick min ena katt krampanfall, hon lades in på lördag morgon och då sattes epilepsi medicin in...
2
Svar
30
· Visningar
4 523
Senast: clusia
·
Katthälsa Jag har två katter, Göte 10 år och Igor 9 år. Göte har behövt flera turer till veterinär sista tiden då han skadats och därefter fått...
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Någonting står inte rätt till i min kropp. Det började natten mot tisdag förra veckan med att jag ärligt talat trodde att jag skulle...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 084
Senast: Bapelsin
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 288
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV