Epilepsi hos katt

Hur gör du om du behöver resa bort, har du någon kattpassare som klarar av att ge medicin till katten två gånger om dagen eller tar du katten med dig? Jag är orolig för att bli väldigt låst vid bostaden. Jag har vänner och familj på orter ganska långt bort och vill dessutom kunna ha ett socialt liv utanför bostaden.
Har en som matar dom och medicinen gömdes i mjuka godisar som hon åt. De var dessa gånger 12 timmars regeln inte alltid hölls men då det bara var ibland gick det bra.

Liknande trådar

Katthälsa Vår katt M har börjat kräkas lite för ofta för att det ska kännas bra. Det har kommit långsamt, så det finns ingen uppenbar "då började...
Svar
17
· Visningar
6 059
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Hejsan! Vår älskade katt dog för snart två månader sen och vi vet inte vad som orsakade hennes tillstånd. Tänkte om någon här varit...
Svar
6
· Visningar
13 536
Senast: Emma81
·
Katthälsa Hej! Jag vill dela med mig om min katts historia med förhoppningen att kanske hjälpa någon vars katt fått kronisk njursvikt. Jag är...
2 3
Svar
59
· Visningar
41 365
Katthälsa Har en honkatt på 7 månader som vi igår fick åka in akut med till veterinären efter att jag på morgonen hittat henne stel med alla benen...
Svar
9
· Visningar
2 797
Senast: Yayis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka