Idag tävlar Karin Söderqvist och bruksnordisen Lukas i Nederländerna. Tummar hålls förstås!
... och de ligger på tredje plats efter dressyren.
Väldigt kul att en nordis står sig bland topphästarna internationellt i sport-körning!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag tävlar Karin Söderqvist och bruksnordisen Lukas i Nederländerna. Tummar hålls förstås!
Vad duktiga och fina ni är @minimal
Vi harvade ridbanan igår. Klockren pålla efter lite 3-års trots och nya idéer senaste tiden.
Jo hon har grovat på sig och har kvar sitt fina utrycksfulla ansikte. Så söt med sin lilla stjärn.Så fin hon är! En del av mig önskar sig en bruks en vacker dag...
Ja rider man sällan med sällskap blir det ju gärna lite extra roligt! Jag brukar vara dålig på att rida med sällskap och får hästar efter det, som blir görbusiga när det är andra hästar med. Måste bli bättre på den punkten.Skulle ut och rida idag på Dacke med ponnyn som handhäst, så som vi brukar. Denna gång skulle vi dock göra sällskap med två nya stallkompisar. Det gick inte så bra.
Dacke var vild och bara taktade, ponnyn var vild och gjorde luftakrobatik. Vildhästarna och jag vände snart och red ut själva istället. De var lite mindre vilda då.
Insåg att det var mycket länge sedan jag red ut med någon annan häst än lillponnyn, aldrig gjort det med henne med. Ska testa utan ponnyn nästa gång och se om Dacke sköter sig bättre då.
Vad fina ni är! Ser ju superkul ut.Vår maratondebut gick så bra! Han var helt med på noterna och vi hade fint flyt. Kom in i mål närmre minimitid än maxtiden.
Nästa gång kan vi prova lite tightare svängar. Idag ville jag bara ha ett flyt. Var otroligt roligt!!
Åh tack!Vad fina ni är! Ser ju superkul ut.