Nordistravare

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Izamoon
  • Startdatum Startdatum
I

Izamoon

Hm jag har letat och letat efter bilder på lite olika nordistravare men det tycks vara helt omöjligt att hitta. Är det nån som kan hjälpa mig med en bra läng där det finns bilder på nordistravare. :banana:

Sv: Nordistravare

jag har en travarnordis här hemma ihagen du kan få bilder på honom om du vill

Hej Fodervärd!
Ja tack skicka gärna över några bilde på den.
Alla andra tack för era tips :bump:

hittar inte en enda kallblodstravare på sln. Inte ens Faksen finns med ju *hänga läpp*

För mig brukar det då inte vara några problem att hitta kallblod på aln... skriv ex. järvs*, bodb*, gull*...osv. då söker den efter alla som börjar på de bokstäverna :)

Var in på aln.se hittade en del intressanta bilder men inte det jag sökte efter.

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
908
Senast: Shixle
·
Hundträning Letar efter bra böcker om lydnad, bruks, allmän valpuppfostran.. ja lite allt möjligt. Det finns ju ett helt hav med hundböcker där...
Svar
4
· Visningar
424
Senast: farin
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
268
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
874
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama