Nordiska Mästerskapen

Sv: Nordiska Mästerskapen

Landslagsts hemsida uppdaterar mycket bra!
massor med bilder och blogg och så länk till NMs hemsida, där alla resultat och tider och startlistor finns!
Beserkur skadad, tyvärr.

/Malin

Tycker det är väldigt synd att Jan Berntsson och Embla hamnade precis utanför B-finalen. Hoppas nästan att någon stryker sig så att han kommer med...

Heja Gummi!!!:):banana::bump::banana:
Han och Sproti tog guld i stilpass!
Hurra!!

Vet någon varför Linnea Vas och Kasper från Tokastödum inte deltar?:confused:

Jag vet :p
But still... :mad:

;)
Men han ÄR en fantastisk ryttare.
Han skall utan tvekan få ta sig an Gála sedan när hon är gammal nog för det!!

Ja har är helt underbar som ryttare han har varan Hremsa på träning, men kommunikationen med ägaren är lite svarare. Han är ju inte så pratglad av sig:grin:
Sak blir spännande att få hem varan pärla.

Jasså?
Jag fick långa fina mail om Odinn när han var där.
När jag mailade och frågade dvs.
Men det var kanske Therese som skrev dem.

Men pratglada är det väl inte så många utav dem som är ändå :p

Inte pratglad? Jag har snarare haft svårt att få tyst på honom :p

Tror nog att det kan vara så att man måste höra av sig och fråga som ägare. Hade jag haft en massa hästar på träning och dessutom egna, så hade jag inte heller hört av mig hela tiden till alla hästägare, om de inte bad om det :)

Inte pratglad? Jag har snarare haft svårt att få tyst på honom :p

Tror nog att det kan vara så att man måste höra av sig och fråga som ägare. Hade jag haft en massa hästar på träning och dessutom egna, så hade jag inte heller hört av mig hela tiden till alla hästägare, om de inte bad om det :)

Ju men efter 3:e mailet så börja man fundera på om han verkligen finns. Klart vi försäker att få kontakt med honom.

Nicolina Marklund och Thór från Tornberga var en av de duktiga ryttare som tog guld!
Jättekul att så många från Sverige tar NM-guld. Vilket bra landslag vi har!

Ja har är helt underbar som ryttare han har varan Hremsa på träning, men kommunikationen med ägaren är lite svarare. Han är ju inte så pratglad av sig:grin:
Sak blir spännande att få hem varan pärla.

Då hade jag och Kiickan rätt i att det var just hon vi såg i hagen där. Var väldigt sugen på henne förut när hon fortfarande stod hos Thilde Höök

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter När de nordiska mästerskapen i fälttävlan avgjordes i Köpenhamn i helgen blev det en tävling som innehöll flera fina framgångar för de...
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Helgen bjöd på inte mindre än fyra NM i olika ridsportgrenar. För hoppningens del var de Nordisk-Baltiska Mästerskapen för första gången...
Svar
0
· Visningar
99
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den svenska truppen hoppade hem fina placeringar på helgens Nordisk-Baltiska Mästerskapen i danska Hjallerup. Det blev två medaljer av...
Svar
0
· Visningar
154
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
272
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025