Nordisk Juniorvinnare

Gnist

Trådstartare
Och 2:a bästa tik, med CERT blev lilla fröken Tita :banana: :bump: :banana:

Strumpan blev 2:a bästa unghane, slagen av den hund som senare blev BIR. Cassandra blev bästa ungtik :banana: + att vi blev bästa uppfödargrupp i rasen tillsammans med en norsk hund från samma uppfödare som mina bustroll :D

Så jag är nöjd med mina småtroll :love:
Ska bli kul att fara till HUND 2006, med dem om 3 veckor :angel:
 
Sv: Nordisk Juniorvinnare

Tror ingen av dem blir BIR, men tror att det kan gå bra för dem alla ändå ;)
 
Sv: Nordisk Juniorvinnare

Verkligen ett jättegrattis :)
Blev inget Hamar för mig. Var i Polen förra helgen och hade kämpat för kunna hålla henne i bra päls. I vanliga fall hade jag inte ställt ut som hon såg ut i pälsen, men åker man till Polen måste man ju :D
När vi ställt klart så åkte hon upp på trimbordet och jag plockade ner henne. Men till Stora Stockholm hinner det nog bli bra, för hon var fin under. Annars blir det bara Veteranen som får följa med.
Grattis ännu en gång!
 
Sv: Nordisk Juniorvinnare

Gåshud...

Grattis till snyggingarna, hoppas det går bra eller ännu bättre på nästa tjosan du ska på.:bump:
 
Sv: Nordisk Juniorvinnare

Tack alla som skrivit :bow:

jag är jättenöjd, med alla mina hundar och hoppas att de även i fortsättningen visar sig vara goda rasrepresentanter :)

Tita med hennes priser ;)
Tita1.JPG


Idag har jag dragit ner både henne & Strumpan rätt rejält inför HUND2006. Hon har blivit av med all valppäls nu och därunder fanns en mkt fin, röd, sträv päls :angel:
 
Sv: Nordisk Juniorvinnare

Bara att lyfta på hatten och grattulera....

Själv väntar jag till nästa år med utställningar... De här hemma är lite unga ännu.. Och tiken .... henne jagar vi med på helgerna så vi har inte tid att fara på utställningar..;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Målbilder för trubbnosar.
  • Tångbett dåligt?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp