Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
det var tänkt att jag skulle åka dit och titta, men tyvärr så var det tiden som ställde till det (igen)
Men hoppas att det kommer gå bra för dig!
Då får ta och åka på Harvest, då verkar det vara fler från buke där!
Jag hittar ingen propp dit kommer det vara allbreed klasser oxå. På Harvest menar jag. Man kan efetr anmäla sig till Nordic de gjorde jag. Hade ingen aning om den tävlingen men satt och spåna lite och hittade den då. Klart jag kommer till Harvest. Hoppas jag inte jobbar bara men då får jag väl byta bort den helgen såfall.
vad jag vet så har det inte kommit ut någon propp för Harvest än så länge, men de borde ju vara med All Breed-klasser, de brukar ju vara de på de flesta tävlingar... Hade inga planer på att vara med själv... bara att åka ner och titta, men de körde ihop sig lite med annat så...
Ska du vara med och tävla då också? och du får ju inte missa buketräffen som ska vara där då också!
Ja jag hade tänkt vara med men jag rider bara min criollo kille i barrelrace och polebending än så länge. Jo! och kogrenar som teamsorting och teampening. Men tränar för rening men helst vill jag hitta en schysst quarter för reining.
Ja jo träffen ja! Ser ni mig så hojta bara. Jag är nog där med hela tjocka familjen. barn och man vill säga. sen ska jag ju visa upp oss på Elmia Häst 25 aug oxå. så vi far väl omkring så de heter duga.
Kommer oxå vara där... ska hjälpa några kompisar som ska vara med i haltern på fredag morron.
Men sen har det puckade volvo som jag jobbar på fått för sig att ha öppet hus dag på lördan så då måste jag jobba, så då missar man hela dan den. Var ju massa trail då som jag hade velat se..
Min man och jag ska vara med på haltern på fredan med våra ett-åringar. Den här gången ska vi väll komma i tid oxå . Det är tur att Kickis ska komma och hjälpa till, hon är ju bra på att passa tider och sånt
Inte denna gången...
Lina är hos Walle o Karin då. Och jag lämnar nog Bosse hemma också, han får förmodligen följa med på Harvest istället. Alla andra har föl/är nybetäckta....
Jag ska nog kunna klämma in ett besök mellan jobbet.
Hoppas bara det blir en dag med de grenar jag vill se...trail, pleasure, w riding bla.
Har inte kollat så noga på proppen.
Hundavel & Ras Min kusin har två korthåriga collies, de hade passat perfekt. Inte lika glada i alla och envar som golden och labbe men ändå trevliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.