YorkWann

Trådstartare
Å mina katter har börjat vara ute på nätterna. Matte gillar inte det. :crazy: :D
Skaffade hund relativt nyligen, och första nätterna var det lite " Jaha, tar du in den stora, klumpiga lurken stannar vi ute, basta!":crazy: Men nu tror jag de har fått smak på våren (de är kastrerade ska tilläggas) Men matte vill ha sina godingar kurrandes i soffan!!

:cool:

(De är inte rädda för hunden, han är dock lite smårädd för dem. De bestämmer här hemma :crazy: :D )

Sv: Nojjig?

Jag förstår hur du känner.
Jag kan inte riktigt slappna av när katterna inte vill komma in till kvällen....

Sv: Nojjig?

Ställt ut mat och öppnat till både förråd och källaren så de har skydd och kan gå ut och in som de vill. Och grannens katter också för den delen :crazy:

Liknande trådar

Övr. Katt Det här med att leta ny katt, fy sjutton vad jobbigt det är. :( Jag har ju de senaste 17 åren inte tagit in en ny katt i mitt hushåll...
Svar
9
· Visningar
1 372
Senast: Sassy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 948
Övr. Katt Jag har haft katt i hela mitt liv (snart 30) och det har sällan varit några problem, det har mest flutit på. Därför blev jag nu lite...
Svar
13
· Visningar
1 941
Senast: cili
·
Hundhälsa Jag behöver bolla lite angående min gamla byracka här hemma ;) Han är gammal som gatan men relativt pigg. Han sover mycket men springer...
Svar
5
· Visningar
9 010
Senast: Lime
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ännu en kvinna
  • Motionscykel?

Hund, Katt, Andra Djur