Nixon ehhh...sprutade i min säng *urrkk*

D

Dean

Nu är det andra gången det händer ( jag upptäkt det).
Nixon det lilla k**a svinet låg i sängen när vi skulle gå och lägga oss.
Vi puttade ner honom och där han legat var en blöt fläck. Jag luktade på den för att se att det inte var kattpiss (vilket inte är helt ovanligt...) men det lukade sperma :crazy: riktigt äcklig sur sperma...

En annan gång låg han i mitt knä i soffan och sov. Helt plötsligt känner jag något som pulserar mot foten och sen blir det blött. Då var det Nixon som tömde sig igen...

Det här är så j-a äckligt. Är det vanligt att det händer hon hanhundar. Jag ska nog lägga till att han är på gränsen till översexuell mot tikar.

Har ni varit med om samma sak. Om det fortsätter ryker kulorna fortare än kvickt.

Sv: Nixon ehhh...sprutade i min säng *urrkk*

Har aldrig varit med om att det hänt i sömnen... Däremot så kände jag en familj som hade en hane som typ stoppade in "hela" låret i munnen och tuggade tills det gick för honom.. Men detta var en stresshandling som han hade utvecklat och han gjorde det när som helst, vart som helst...

Ok...det låter inte så kul...

Det här är inget stressbeteende från Nixons sida.

Jag är bara lite nyfiken på om det är ett beteende som många hanhundar har.

Får inte ihop det, han låg i ditt knä men ändå känner du något pulserande mot din fot och sen blir det blött? Hur lång är den hunden? :confused: :angel:
Jag tänkte mer på att han kanske har förhudskatarr och att det är detta du känt ,men om du skriver att han ejakulerat så kan det ju inte vara katarr.

jag är faktikst inet helt säker på attdte har med sex att göra

mer så med hormonöversklag isåfall

utan att kunanbevia något

men jag har sett linjer med hanar där i vissa fall överslag av adrenalin och ev dopamin vid vissa situationer(kel av många,uppvaknande,glädje osv) gett samma typ av reaktion..det SISTA hunden i det fallet tänkte på var sex,tvärtom kan ansiktsuttrycket tolkas som besvärat.

vanligare på unghundar tycks det

i det fall jag tänt epå provades P spruta trots att ägaren inet ville det då vi trodde det hade med något annat än sex att göra
P spruta hade ingen som helst effekt

likosm unga killar kan få sädestöming låter det inet helt otroligt att unga hundkillar kan få det..kanske kan det försvinan när hjärnan mognar lite?

Thina

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka