Nilslunds förenklade

Sv: Nilslunds förenklade

Ponnybäbisen kommer, blir spännande att se om hon fattar lite mer än i Baståsen nu :cool:

Nu har vi varit på Nilslund för första gången. Jättekäck bana o arrangemang. Skall genast stjäla med mig konceptet hem. Bäbisen fattade lite mer denna gång så snart släpper det nog :banana:

Nu har vi varit på Nilslund för första gången. Jättekäck bana o arrangemang. Skall genast stjäla med mig konceptet hem. Bäbisen fattade lite mer denna gång så snart släpper det nog :banana:
Kul att det gick bra:bump:! Visst är det ett trevligt koncept?:rofl:Önskar att det fanns på fler nivåer. Vi var där förra året.

Det är bara terräng momentet som hålls sen får man + på dressyr och hopptävlingar motsvarande debutantnivå som terrängen hålls i. Mkt förenklat om ni förstår??????????

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: MJLee
·
Hemmet Jag ska ha visning av lägenheten imorgon och upptäckte nyss en intorkad, lös, hundskit på parketten. 😳 Jag har jobbat kvällar och har...
Svar
1
· Visningar
406
Senast: Seaside
·
Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 418
Senast: Zetly
·
Trädgård & Växter Lyckades äntligen idag komma iväg till Ulriksdalsslottsträdgård och har köpt så fina blommor till balkongen. Ska resa bort i morgon men...
Svar
9
· Visningar
592
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka