Nigella Lawson

Nebraska

Trådstartare
Jag läser sällan nöjes & skvallersidorna, men bläddrar ju förbi rubrikerna. Kan någon förklara för mig vad som händer Nigella Lawson?
Jag har givetvis sett bilderna där hennes dåvarande make tar strypgrepp på henne. Men jag förstår inte vad som hänt sen. För efter det verkar hon ju ha utsatts av någon form av attack av pressen :confused:. Nu senast idag har de dragit upp flera år gamla bilder på henne i burkini.

Sv: Nigella Lawson

Jag läser sällan nöjes & skvallersidorna, men bläddrar ju förbi rubrikerna. Kan någon förklara för mig vad som händer Nigella Lawson?
Jag har givetvis sett bilderna där hennes dåvarande make tar strypgrepp på henne. Men jag förstår inte vad som hänt sen. För efter det verkar hon ju ha utsatts av någon form av attack av pressen :confused:. Nu senast idag har de dragit upp flera år gamla bilder på henne i burkini.

Det blev sambo som...

Sv: Nigella Lawson

Om jag har fattat det hela rätt så har några anställda hemma hos Nigella förskingrat en massa av mannens pengar via ett visakort och de påstår att Nigella har varit med på detta för att dölja sitt kokainmissbruk. Typ.

Väldigt såpabetonat, så som det har framställts. :)

Liknande trådar

Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 162
Senast: Lisa2014
·
Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
2 927
Senast: Zaria
·
Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 798
Senast: skuggi
·
Ekonomi & Juridik I december skickade vi in ett papper till Agria om att betala en av hästarnas försäkring via autogiro. Detta skulle dras från min sambos...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 517
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar