nidationsblödning

T

titto

min kompis påstår att hon fick nidationsblödning efter sexet för ca 4 veckor sen..kan det vara så:eek:jag tro ju mer det är ett blodkärl som brustit som jag hade ett brustet blodkärl förra veckan..::smirk:
 
Sv: nidationsblödning

Nidblodning far man (OM man far det! inte alla som far) nar embryot faster i livmodern och det sker INTE direkt efter sex ;)
 
Sv: nidationsblödning

Om moderkakan ligger lågt och sen flyttar sig kan man oxå få en nidblödning (Det brukar ske i typ v.10-12)
 

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 896
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Min 9 åriga hund kastrerades för snart 6 veckor (kirurgisk kastrering)sedan pga förstorad prostata. Han har fortsatt problemen kvar (tar...
Svar
12
· Visningar
704
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
11
· Visningar
2 726
Kropp & Själ När jag sover hemma har jag, i alla fall senaste halvåret, vaknat med täppt näsa och ofta grusiga ögon också. Jag har funderat på om det...
Svar
13
· Visningar
653

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp