Ni tipsade om photobucket...

No1

Trådstartare
där man skapar kataloger och laddar upp sina bilder från burken till sin sida på photobucket.
Finns det ngt liknande där man kan ladda upp sin egen musik?
 
Sv: Ni tipsade om photobucket...

Det finns mediaplayer... Den är rätt så enkel att använda.:)
 
Sv: Ni tipsade om photobucket...

??

Jag menar så man kan lägga upp sin egen musik och exempelvis länka till en viss låt så andra kan gå in och lyssna:) !
 
Sv: Ni tipsade om photobucket...

Aha!!:o Då funkar nog inte mediaplayer...!:angel: Förlåt, jag missförstog dig nog...:o
Tyvärr vet jag inte nån site där man kan göra så, men det vore kul om nån började med det här!:)
 
Sv: Ni tipsade om photobucket...

Tja det finns några man kan lägga upp och dela med andra men kommer inte på något namn, det bästa är dock att man gör en egen hemsida som har utrymme och lägger upp :)
 
Sv: Ni tipsade om photobucket...

:cry: ...jag som tycker PB är helt suveränt/lättanvänt och hade hoppats på att det fanns ngt liknande gällande musik.
 

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
977
Senast: Kirre
·
Tjatter Kära Buke! Finns det någon vänlig själ här som eventuellt kan hjälpa mig med en uppgift i skolan. Kursen är webbutveckling 1, så...
Svar
4
· Visningar
607
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 410
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 464
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp