Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag jobbar med samma jobb, men har bytt arbetsplats efter tre sjukskrivningar pga utbrändhet. Jag jobbar heltid, men det motsvarar bara 30 timmar för mig. Jag hade inte orkat jobba 40 timmar i veckan i det här yrket, så en anledning till att byta var just att jag kunde få alla förmåner av att vara heltidsanställd men ändå bara jobba 30 timmar.Hur många procent jobbar ni?
Trivs ni med jobbet?
Om inte, varför?
Förstår jag; svårt att bli frisk på en arbetsplats du blev sjuk på.....❤Statlig myndighet. Samma tjänst som jag hade innan jag blev sjukskriven, vilket känns mindre optimalt. Jag jobbar 100%, som jag egentligen inte orkar med den typ av tjänst jag har. Har rätt hög sjukfrånvaro pga det. Jag jobbar med kundmottagning och både trivs och trivs inte. Mina kollegor är fantastiska, men i övrigt är det kass arbetsmiljö och jag har inte fått tillräckligt med stöd varken innan, under eller efter min sjukskrivning. Jag passar inte heller i den sociala roll som krävs. Mao, jag vill ha annat.